Wednesday, May 6, 2009

When things go wrong

Have you ever been in a situation where things don't go as you have planned? Why is it that it seems to come in stages? That you get to deal with many issues over a period of time. Am I being tested? Sometimes I believe that the devil is at work.

Ever felt that the whole world is against you? I feel that people take the good things in life for granted and moan and groan about all the bad stuff. The bad stuff can be devastating depending on the situation. Sometimes we have to deal with things on our own and sometimes it is in our best interest to get others close to us to assist us.

But now, I don't know if I would have the strength and sanity anymore to carry on...

Heh..Meh lah kita layan...

Jangan lagi kau sesali keputusanku

Ku tak ingin kau semakin kan terluka

Tak ingin ku paksakan cinta ini

Meski tiada sanggup untuk kau terima

Aku memang manusia paling berdosa

Khianati rasa demi keinginan semua

Lebih baik jangan mencinta biar ku dan semua hatiku

Kerana tak kan pernah kau temui cinta sejati

Berakhirlah sudah semua kisah ini dan jangan kau tangisi lagi

Sekalipun aku tak kan pernah mencoba kembali padamu

Sejuta kata maaf terasa kan percuma

Sebab rasa ku telah mati untuk menyedarinya

Tapi bukan aku

Semoga saja kan kau dapati

Hati yang tulus mencintaimu

Tapi bukan aku

Berakhirlah sudah semua kisah ini dan jangan kau tangisi lagi

Sekalipun aku tak kan pernah mencuba kembali padamu

Sejuta kata maaf terasa kan percuma

Sebab rasa ku telah mati untuk menyedarinya

,

,

,

,

and this lovely one...

.

.

.

Aku Bukan Untukmu

Dahulu kau mencintai ku

Dahulu kau menginginkan ku

Meskipun tak pernah ada jawabku

Tak berniat kau tinggalkan aku

Sekarang kau pergi menjauh

Sekarang kau tinggalkan aku

Disaat ku mulai mengharapkan mu

Dan ku mohon maafkan aku

Aku menyesal telah membuat mu menangis

Dan biar kan memilih yang lain

Tapi jangan pernah kau dustai takdir mu

Pasti itu terbaik untuk mu

Janganlah lagi kau mengingat ku kembali

Aku bukanlah untukmu

Meski ku memohon dan meminta hatimu

Jangan pernah tinggalkan dirinya

Untuk diriku...

Sekarang kau pergi menjauh

Sekarang kau tinggalkan aku

Di saat ku mulai mengharapkan mu

Dan ku mohon maafkan aku

No comments:

Post a Comment